گوپاس,گسترش و پردازش الکترونیکی سیستم

گوپاس,گسترش و پردازش اینترنتی سیستم

گوپاس,گسترش و پردازش الکترونیکی سیستم

گوپاس,گسترش و پردازش اینترنتی سیستم

گوپاس,گسترش و پردازش الکترونیکی سیستم

گوپاس,گسترش و پردازش اینترنتی سیستم

کلمات کلیدی

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق احساس شادکامی و خوشبختی در زندگی .

دانلود 4 تا از بهترین جزوه های PDF آموزش برنامه نویسی پایتون .

دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستان و بلوچستان

پاورپوینت تحلیل و بررسی تیپ های شخصیتی

پک کامل آزمون های جذب و استخدام شامل تست های SCL90 و ایزنک .

پاورپوینت آنالیز سایت در مشهد .

(آشنائی با طراحی و اجرای نقشه های برق مسکونی)

تغذیه ای به صورت راهنما محور بر اساس CBT-E

روشهاى آموزش انفرادى (individual instruction) .

مبانی نظری بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق .

پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی.

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی

دانلود پاورپوینت پرداخت های غیر رسمی سلامت .

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار.

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری .

سوالات پایانترم درایو.

اجاره ‌نامه A3 مطابق با استاندارد سازمان ثبت اسناد و املاک .

پاورپوینت اسلاید در مورد جزیره قشم .

آنالیز تابعی چارلز شوارتز .

پاورپوینت نظریه زیستی شخصیت رابرت کلونینجر.

پاورپوینت نظریه شرطی سازی کلاسیک رسکورلا واگنر

مبانی نظری مسئولیت های اجتماعی اخلاق شرکتی و فرصت های رشد

دانلود پاورپوینت ارتباط در مانی

پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان ABS.

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

دانلود پاورپوینت پرداخت های غیر رسمی سلامت

اهمیت رشته های علوم پزشکی عوامل موثر برشکل گیری اخلاق پزشکی پیشینه اخلاق پزشکی پیدایش اخلاق پزشکی نوین اخلاق پزشکی، اخلاق زیستی و اخلاق در نظام مراقبت سلامت 10 اولویت اول اخلاق پزشکی در کشور رابطه مالی پزشک و بیمار در طب سنتی ایران رابطه مالی پزشک و بیمار مراقبت پزشکی نظام سلامت تأمین مالی در نظام سلامت اهمیت آگاهی از تأمین مالی در نظام

دانلود دانلود پاورپوینت پرداخت های غیر رسمی سلامت

پرداخت های غیر رسمی سلامت
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 771 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

اهمیت رشته های علوم پزشکی
عوامل موثر برشکل گیری اخلاق پزشکی
پیشینه اخلاق پزشکی
پیدایش اخلاق پزشکی نوین
اخلاق پزشکی، اخلاق زیستی و اخلاق در نظام مراقبت سلامت
10 اولویت اول اخلاق پزشکی در کشور
رابطه مالی پزشک و بیمار در طب سنتی ایران
رابطه مالی پزشک و بیمار
مراقبت پزشکی
نظام سلامت
تأمین مالی در نظام سلامت
اهمیت آگاهی از تأمین مالی در نظام

دانلود دانلود پاورپوینت پرداخت های غیر رسمی سلامت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۲۸
مهدی موسوی

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی، 1975)
 

پرسشنامه استاندارد ابراز وجود (گمبریل و ریچی، 1975) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 7
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی


توضیحات کامل
 

پرسشنامه استاندارد ابراز وجود (گمبریل و ریچی، 1975) در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیح:

این پرسشنامه توسط گمبریل و ریچی (1975) ساخته شده است و دارای 40 سوال است. هر سوال بیان کننده یک موقعیت است که آزمودنی بایستی درجه نگرانی و احتمال پاسخ خود را در قبال هر سوال مشخص سازد. درجه ناراحتی ذهنی که به میزان و شدت اضطراب و ناراحتی آزمودنی در مواجهه با این موقعیت­ها اشاره دارد و نرخ بروز رفتار که به امکان بروز چنین رفتارهایی اشاره می کند. هر سوال دارای 5 گزینه می­ باشد که به ترتیب بصورت خیلی زیاد=5،زیاد=4، متوسط= 3، کم= 2، خیلی کم: 1 نمره گذاری می ­شود. پرسشنامه ابراز وجود گمبریل و ریچی برخلاف سایر پرسشنامه ­های ابراز وجود برای افراد خاصی ساخته نشده است و سوالات آن محدوده وسیعی از موقعیت­های مختلف را در بر می ­گیرد.

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                                          40

تعداد مولفه :                                            مولفه ندارد

روایی و پایایی :                                         دارد

نحوه نمره گذاری و تفسیر:                            دارد

منبع :                                                     دارد

نوع فایل :                                               word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                                         7


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۳
مهدی موسوی
انزوا عزلت و تنهایی در دیوان شهریار
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل pdf
حجم فایل 12296 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 163
انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
 
 

انزوا - عزلت و تنهایی در دیوان شهریار

چکیده:
سید محمدحسین بهجت تبریزی (زاده ۱۲۸۵ - درگذشته ۱۳۶۷) متخلص به شهریار (پیش از آن بهجت) شاعر ایرانی اهل آذربایجان بود که به زبان‌های ترکی آذربایجانی و فارسی شعر سروده است.[۱] وی در تبریز به‌دنیا آمد و بنا به وصیتش در مقبرةالشعرای همین شهر به خاک سپرده شد. ۲۷ شهریور را «روز شعر و ادب فارسی» نام‌گذاری کرده‌اند.وجه تسمیه این نام گذاری سالروز درگذشت شهریار شاعر شهیر کشورمان است.مهم‌ترین اثر استاد شهریار منظومه حیدربابایه سلام (سلام به حیدربابا) است که از شاهکارهای ادبیات ترکی آذربایجانی به‌شمار می‌رود و شاعر در آن از اصالت و زیبایی‌های روستا یاد کرده‌است. این مجموعه در میان اشعار مدرن قرار گرفته و به بیش از ۸۰ زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده است.[۲]
شهریار در سرودن انواع گونه‌های شعر فارسی -مانند قصیده، مثنوی، غزل، قطعه، رباعی و شعر نیمایی- نیز تبحر داشته‌است. اما بیشتر از دیگر گونه‌ها در غزل شهره بود و از جمله غزل‌های معروف او می‌توان به «علی ای همای رحمت» و «آمدی جانم به قربانت» اشاره کرد. شهریار نسبت به علی بن ابی‌طالب ارادتی ویژه داشت و همچنین شیفتگی بسیاری نسبت به حافظ داشته‌است.مجموعه تلویزیونی شهریار که به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۴ ساخته شده و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده‌است، در سال ۱۳۸۶ از طریق شبکه دوم سیما به نمایش درآمد [۳] که اعتراض دختر شهریار، «مریم بهجت‌تبریزی» به همراه داشت مبنی بر اینکه «نود درصد سریال شهریار ساختگی است»، اما پسر شهریار «هادی بهجت تبریزی» معتقد است: «این سریال در کلیات هیچ مشکلی نداشت و در جزئیات هم دست هنرمند باز است که تغییراتی را بوجود آورد تا مجموعه برای مخاطب جذابیت داشته باشد». [۴]
کلمات کلیدی:

دیوان شهریار

جایگاه تنهایی در عرفان

تنهایی و انزوا طلبی شهریار

فهرست مطالب
فصل اول:کلیات
فصل دوم:نگاهی به زندگی شهریار
فصل سوم:دلایل و عوامل انزوا طلبی شهریار
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۰۳
مهدی موسوی
تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

بازاریابی تک به تک
تحقیق بازاریابی تک به تک
دانلود تحقیق در مورد بازاریابی تک به تک
دانلود تحقیق بازاریابی تک به تک
مقاله در موردبازاریابی تک به تک
پاورپوینت بازاریابی تک به تک
پروژه بازاریابی تک به تک
تحقیق آماده در مورد بازاریابی تک به تک
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل doc
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

توضیحات :

تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری در 21 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

 

بخشی از متن :

چکیده

در سالهای اخیر که امکان تولید انبوه زمینه افزایش عرضه نسبت به تقاضا را فراهم کرده است ، برای تولید کنندگان چاره ای جز جلب رضایت مشتری باقی نمانده است . در هر گوشه ای از جهان صنعتی امروز که اقتصاد رقابتی ، فضای انحصاری را در هم می شکند ، نگرش مشتری مداری و کسب رضایت مشتری ، قانون کسب و کار تلقی شده و عدم رعایت این قانون سبب حذف از صحنه بازار است . در این مقاله سعی شده به مفهوم رضایت مشتری و عوامل سازنده رضایت مشتری در سیستم بازاریابی تک تک و همچنین نمونه هایی واقعی از شرکتهایی که ایده بازاریابی تک تک در روابط بلند مدت با مشتری را در عمل به اجرا در آورده اند پرداخته شود .

 

مقدمه

هنر بازاریاب امروز "فروش یخچال به اسکیمو" نیست؛ بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خشنود، همواره در کنار داشتن است. امروزه بسیاری از مفاهیم، تئوری‌ها و کلاً ادبیات مدیریت بر محور "مشتری" بازنگری و بازنویسی شده‌اند. "مشتری تاج سرماست!" دیگر یک شعار نیست بلکه مشتری، محور فعالیتهای سازمان‌ها قرار گرفته است. "کیفیت" که یک مفهوم و دغدغة دیرپای مدیریت است نیز امروزه در رابطه با رضایت مشتری تعریف شده و گفته می‌شود: "کیفیت یعنی جوابگویی به نیازهای مشتری." در شرایط رقابتی تمام دغدغه شرکتها آن است که نه تنها مشتریان جدید را جذب کنند، بلکه مشتریان قدیمی خود را نیز نگه دارند. شاید به جرأت بتوان ادعا کرد که نگهداری مشتریان قدیمی برای شرکتها و مؤسسات بیش از جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. دلیل این نکته نیز خیلی ساده است: هزینه فروختن به مشتری قدیمی کمتر از هزینه تلاش برای جذب مشتری جدید است. لذا برای موفقیت در نظام بازاریابی تک تک نه تنها از بازاریابی و فروش بلکه از تولید، تکنولوژی اطلاعات و مدیریت توزیع نیز باید بهره برد.

 

رضایت مشتری چیست؟

رضایت احساس مثبتی است که در هر فرد پس از استفاده از کالا یا دریافت خدمات ایجاد می‌شود. اگر کالا و خدمت دریافت شده از جانب مشتری، انتظارات او را برآورده سازد، در او احساس رضایت ایجاد می‌شود. در صورتی که سطح خدمت و کالا پایین تر از سطح انتظارات مشتری باشد، به نارضایتی‌اش منجر خواهد شد.

بازاریابی تک به تک چیست؟

بازاریابی تک به تک در یک جمله ایجاد و مدیریت بر رابطه فردی با تک تک مشتریان است. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی تک به تک در این است که در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت، سهم بازار (market share) محصول است ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت، سهم از تعداد مشتری (customer share) است. بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیش‌تری برای محصولات خود پیدا کند، حال آنکه بازاریاب تک به تک در پی پیدا کردن محصولات بیشتر برای مشتریانش است. بازاریاب سنتی محصولاتش را مدیریت می‌کند و مدیرانش، مسئول میزان فروش فعلی محصولاتش هستند. در حالیکه بازاریاب تک به تک مشتریان را مدیریت می‌کند و مدیرانش مسئول پاسخگویی به رشد ارزش‌های مورد انتظار این مشتریان طی زمانی که شرکت فعالیت می‌کند می‌باشند.

مباحث سازمانی نیز در این بین اهمیت دارند. بازاریابی سنتی می‌تواند با کمترین ارتباط با سایر واحدهای سازمانی و عملیات غیر بازاری انجام شود. استخدام مدیر بازاریابی برای اجرای فعالیتهای تبلیغاتی، پیشبردی و فروش تولیدات از طریق فروشگاههای خرده‌فروش یا سایر کانالهای توزیع در بازاریابی سنتی مطرح است.

بازاریابی تک به تک در پی حمایت از مشتریان در طول زمان، مدیریت بر یکسری تعاملات با مشتریان و سنجش میزان خرید مشتری از محصولات گوناگون است با توجه به اینکه بازاریابی تک به تک دارای ماهیتی یکپارچه است لذا باید فرآیندهای درون سازمانی به گونه‌ای باشد که امکان برخورد ویژه و انفرادی با تک تک مشتریان را به کلیه واحدها، بخش‌ها و عملیات سازمان بدهد. به همین دلیل است که می‌گوییم برای داشتن بازاریابی تک به تک باید هر شرکت تبدیل به یک مؤسسه تک به تک شود. فرآیند اجرای برنامه بازاریابی تک به تک دارای چهار مرحله زیر است:

  1. مشتری خود را بشناسید: شما نمی‌توانید با کسی که نمی‌شناسید، ارتباط برقرار کنید. لذا شناخت فردی مشتریان حیاتی است. شناختی که به شما اجازه می‌دهد مشتری را با جزئیات کامل در تمام مکان‌ها، در بین تمام رسانه‌ها و در هر بخشی شناسایی کنید. اگر شرکتی نتواند حداقل مشخصه‌های مشتریان مهم را جمع‌آوری کند، نخواهد توانست برنامه‌های تک به تک را به اجر درآورد. به طور مثال برای یک خرده‌فروش لازم است برنامه‌ای تشویقی اجرا شود تا وی را وادار به خرید مستمر نماید. برای معاملات بین شرکتی ضروری است، اسامی و سمت‌های مدیران مؤثر در تصمیم‌گیری خرید فراگرفته شوند.
  2. مشتریان خود را متمایز کنید: مشتریان از دو نظر تفاوت دارند. اول از نظر ارزش‌ آنها نزد فروشنده و دوم از نظر تفاوت در نیازهایشان. پس از شناسایی مشتریان ضروری است که آنها را متمایز کنید. این تمایز به شما امکان می‌دهد تا انرژی خود را صرف مشتریان با ارزش‌تر کنید و رفتار سازمان خود را جهت جلب نظر و رفع نیازهای مشتریان خود بهتر صرف کنید. همانگونه که مشخص است ما در اینجا از یک نظام ارزیابی مشتریان بر مبنای سوددهی آنها و شاخص رده‌بندی مشتریان صحبت می‌کنیم. اما این نکته نیز قابل ذکر است که ما در اینجا مشتریان را بر مبنای نیازهای متفاوتشان گروه‌بندی کرده و بر مبنای همین تفاوتها نیز عمل می‌کنیم.

کانو، دانشمند ژاپنی انواع نیازهای مشتری را به شرح زیر توصیف می‌نماید:

  1. نیازهای پایه که اغلب ، مشتری آنها را اظهار نمی‌کند و توقع دارد که آن‌ها حتماً وجود داشته باشند و تأثیری در ایجاد رضایت نداشته، ولی نبودن آن‌ها نارضایتی شدیدی ایجاد می‌کند. بودن واکسن در یک مرکز بهداشتی درمانی یک نیاز پایه است.
  2. نیازهایی که مشتری آن‌ها را اظهار می‌کند و تأمین آن‌ها نسبت مستقیم با درجه رضایت مشتری خواهد داشت. معطل نبودن در زمان ارائه خدمت نیازی است که مشتری معمولاً اظهار می‌نماید.
  3. نیازهای خوشحال‌ کننده که مشتری انتظار آن را نداشته، ولی در صورت شناسایی آن‌ها و دادن پاسخ مناسب برای آنها رضایت شدیدی در مشتری ایجاد می‌گردد. همراهی نمودن مشتری به اتاق مربوطه از نیازهای خوشحال کننده محسوب می‌گردد.

کانو معتقد است که نیازهای خوشحال کننده توسط مشتری اظهار نمی‌شود و برای تولید کننده شناخته شده نیست و گوش دادن به صدای مشتری باعث شناختن آن‌ها می‌گردد.

  1. با مشتریان خود تعامل داشته باشید: برای اجرای برنامه تک به تک، باید کارآیی و اثر بخشی هزینه‌های ارتباطات خود را با مشتریان بهبود بخشید. به عبارت دیگر نه تنها هزینه‌های ارتباطات خود را کاهش می‌دهید، بلکه از این طریق استفاده می‌کنید تا با تولید اطلاعات لازم روابط خود را با مشتری مستحکم‌تر و عمیق‌تر کنید.

شما می‌توانید با ارائه خدمات و مشاوره‌ها مشتریان خود را هدایت و راهنمایی کنید. چهار مدل مشاوره که پیشنهاد می‌شود به شرح ذیل است:

مدل پزشک: در این مدل که رویکرد متعارف و معمولی می‌باشد فرض می‌شود طرف مقابل نوعی بیماری دارد که باید درمان شود. مشاور در این مدل سعی می‌نماید که ماهیت بیماری را بفهمد و در جستجوی مغایرت‌ها از حالت نرمال باشد. در این مدل مشتری مانند بیماری رفتار می‌کند که توانمند نیست و در مقابل مشاور می‌تواند به واسطه داشتن بعضی دانش‌های تخصصی، درست و غلط را به روشنی تشخیص داده و مشتری را به سوی روشنی سوق دهد.

مدل کارآگاه: در این مدل فرض بر این است که چیز اشتباهی وجود دارد و نیازمند این است که افرادی این را پیدا کنند و بنابراین می‌توانند آن را تغییر داده و یا از بین ببرند. این مدل بر مبنای این رویکرد است که نشانه‌هایی در ارتباط با "قانون‌شکنی" وجود دارد که با یافتن آن، مشاور نظرات خود را در مورد جلوگیری از وقوع آنها اعلام می‌نماید و مسئله حل می‌شود. قوت این مدل در این است که روش سیستماتیک را در جمع‌آوری داده‌ها پیگیری می‌نماید.

 

فهرست مطالب :

چکیده

مقدمه

رضایت مشتری چیست؟

بازاریابی تک به تک چیست؟

تمرکز بر روی مشتری:

نتیجه‌گیری

دانلود تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۹ ، ۱۰:۰۹
مهدی موسوی
تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده - تبادل لینک رایگان|هوشمند |سه طرفه |اتوماتیک |پربازده